Zgodnie z punktem 9 § 3 regulaminu rekrutacji uczniowie którzy nie zakwalifikowali się do udziału w grupowej mobilności uczniów mają prawo odwołać się poprzez swoich opiekunów prawnych od decyzji komisji rekrutacyjnej w formie pisemnej. Formularz odwołania znajdujący się poniżej należy złożyć w sekretariacie szkoły w ciągu 3 dni roboczych od dnia ogłoszenia wyników rekrutacji, do 18.06.2025.
Komisja rekrutacyjna rozpatrzy odwołania w ciągu 3 dni roboczych, a w przypadku decyzji pozytywnej, dokona odpowiedniej zmiany wyników rekrutacji, uwzględniając nową punktację.
Ostateczny wynik rekrutacji zostanie podany do wiadomości po zakończeniu procedury odwoławczej.
Po zakończeniu procedury odwoławczej uczniowie , którzy znajdą się na głównej liście i okażą za pośrednictwem swoich opiekunów prawnych odpowiednie dokumenty będą poproszeni o podpisanie umów o odbycie mobilności związanej z uczestnictwem w grupowej mobilności uczniów.